יש לכם חווה? אתם צריכים רכב מתאים!

יש לכם חווה? אתם בטח מכירים את הטיפול היומיומי בצרכי החווה, בטח ובטח אם אתם מחזיקים בעלי חיים גדולים. הדאגה לחווה שלכם היא מפתח בכל מה שקשור לקיימות שלה. בדרך כלל אחד הדברים הכי חשובים שצריך בחווה זה רכב טוב. הרבה חוות מסתפקות ברכבים כמו טנדרים ורכבים מסחריים למיניהם.

ציוד מודרני מקל על חיי החווה עם כל מיני דגמים חדשים וטכנולוגיים של טרקטורים, קצירים, מכבשי חציר ומרססי גידולים. בכל חווה רצינית למשל תוכלו למצוא ציוד טכנולוגי של John Deere

אחד הדברים החשובים בנוסף הם רכבי 4X4 שיעזרו לכם לשנע את העבודה שלכם בדרכים בוציות ולעשות את הפעולות היומיומית. צריך רכב עם בסיס גלגלים רחב, מתלים מוגבהים וצמיגים הנמוכים המעניקים להם את הסיכוי הטוב ביותר נגד כבישים קשים, קרקע רכה וכל סוגי מזג האוויר שאתם עלולים להיתקל בהם בחווה.

הכוח של רכבי הטנדרים

רוב הטנדרים מצוידים במנועי טורבו דיזל המייצרים שפע של מומנט, הדרוש כדי לגרור ציוד אפילו בשטח הקשה ביותר. עכשיו זה יכול להיות גם סחיבה של עגלות עם בקר עליהן, או עגלות מלאות בחציר, שיכולות להיות מאוד כבדות, לכן צריך רכבים מאוד חזקים.

מעבר לכוח ולעוצמה, רכבי 4X4 מודרניים מגיעים גם עם לא מעט מערכות בטיחות שהן משמעותיות מאוד עבור מי שעובד בשטח הרבה, מערכות אלו מייצרות כמו ראות טובה יותר של מה קורה מסביב לרכב ובקרת יציבות אלקטרונית, ששומרות על הרכב יציב בתנאי מזג אוויר קשים ותנאים חשוכים, מה שאנחנו נתקלים בהם לא מעט בתנאים של חוות

איפה קונים טנדרים לעבודה בחווה?

רכבים כאלו קונים בסוכנויות ליסינג המתמחות בכך. שימו לב שחברה המחזיקה ציי רכב של טנדרים יודעת גם להתאים לכם את הרכב המתאים, גם בהתאם לצרכים שלהם בחווה וגם ברמה העסקית. למשל, יש רכבים שאתם יכולים לקבל עליהם זיכויי מס שיורידו לכם משמעותית את מחיר הטנדר. בנוסף, תוכלו גם לקבל מסלולי מימון רכב שיעזרו לכם מאוד לקנות טנדר חדש לחווה שלכם ולעמוד בתשלומים על הרכבים שהם לא הרכבים הכי זולים בלשון המעטה! עדיין.. מדובר ברכב עבודה!

התעדכנו בטנדרים החדשים ביותר באתר https://www.new-car-lease.co.il/

אהבתם? שתפו עם החברים

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו