שבירת מיתוסים על הלוואות לכל מטרה

אם אתם עומדים לקחת הלוואה בפעם הראשונה, יכול להיות שאתם קצת חוששים מהתהליך. אולי שמעתם שלקיחת הלוואות לכל מטרה לוקחת הרבה זמן, שהריביות גבוהות או שאין ברירה אלא להעמיד בטוחות.

ישנם מיתוסים רבים הקשורים להלוואות ולשוק האשראי, שלעתים קרובות מרתיעים אנשים מלנסות לקבל מימון להוצאות כאלה ואחרות. אם גם אתם חוששים לפנות לבנקים או לחברות האשראי בחיפוש אחר הלוואה, הגיע הזמן לנפץ את המיתוסים ולהתחיל לנצל את התחרות בשוק.

הלוואות לכל מטרה מוצעות רק על ידי הבנקים

הטעות הנפוצה ביותר לגבי הלוואות לכל מטרה, היא המחשבה שבנקים הם המוסדות הפיננסיים היחידים שמציעים אותן. יש מספר גופים חוץ בנקאיים אשר מציעים מימון לכל מטרה: חברות כרטיסי אשראי, חברות ביטוח, בתי השקעות, פלטפורמות להלוואות חברתיות וכו'.

הלוואות חוץ בנקאיות מתאימות לא רק לכאלה שבקשתם נדחית על ידי הבנק. למעשה, במקרים מסוימים הן עשויות להיות יותר משתלמות, וכפי שתבינו בהמשך – הן כמעט תמיד יותר מהירות ופשוטות.

בכל מקרה, כדאי לבחון כמה שיותר הצעות, לנצל את התחרות הגבוהה השוררת בשוק האשראי בין הגופים השונים, ולהשיג את התנאים הטובים ביותר שאתם יכולים.

לוקח הרבה זמן לקבל את הכסף

לעתים קרובות לווים נמנעים מלבקש הלוואה, בהנחה שהיא כרוכה בזמן טיפול ארוך יחסית ובתהליך אישור מייגע. זה אולי היה נכון בעבר, אבל זה לחלוטין לא נכון ב-2022.

כל התהליך, החל מהגשת בקשה ועד הפקדת הכסף בחשבונכם, יכול להיעשות כעת תוך יומיים – שלושה, ולפעמים אפילו בתוך 24 שעות. כל הגופים מאפשרים להגיש בקשה אונליין, ולקחת הלוואה בתהליך מהיר, אפילו מהטלפון הנייד. אם לוקחים מגופים חוץ בנקאיים, התהליך עשוי להיות אפילו קצר יותר.

אין ברירה אלא להעמיד ביטחונות

אל דאגה – יש שלל הלוואות לכל מטרה שלא דורשות ביטחונות וערבונות. זו גם הסיבה שהן כל כך מהירות – הן מצריכות תיעוד מינימלי ומעט מאוד בדיקות.

הריבית תמיד גבוהה מאוד

אם לא נדרשים בטחונות, אתם ודאי מניחים שתצטרכו לשלם ריבית מאוד לא משתלמת. במציאות, גובה הריבית תלוי בדירוג האשראי שלכם, ואתם בהחלט יכולים לקבל הלוואה בתנאים טובים גם ללא ערבונות

גם אם אתם מקבלים הצעה להלוואה בריבית לא מאוד נמוכה, יכול מאוד להיות שהיא בכל זאת נמוכה ביחס לריבית שאתם משלמים על המינוס. שימו לב: גם מינוס הוא סוג של הלוואה, וזו הלוואה יקרה מאוד.

התהליך מורכב ומסובך

בהשוואה לקבלת הלוואות למטרה מסוימת, כמו רכישת דירה או רכב, קבלת הלוואות לכל מטרה נוטה להיות פשוטה בהרבה. כיום, הגשת בקשה להלוואה היא פעולה קלילה בדיוק כמו רכישת מוצר ברשת.

התהליך הוא כל כך פשוט שלא צריך עזרה אבל אם אתם בכל זאת מתקשים, תיפנו לנציגים של הבנקים או חברות האשראי.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

אהבתם? שתפו עם החברים

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו